Sider

søndag 24. januar 2010

Ny seier i Bækkelagshallen idag !!

BSK - Ski  23-21 .

Hei alle sammen,
Dette var stort. I garderoben fikk alle sammen arbeidsoppgaver i forsvarsspillet,Synes at vi utfører disse oppgavene bra i første omgang, men vi manglet litt gass.
Men i andre omgang synes jeg at vi gjør en veldig bra forsvarskamp, og det viser at det vi har trent på 2 mnd. har gitt avkastning. Men vi må forsatt jobbe mere med arbeidsoppgavene i forsvaret.  Kommer med nye øvelser på dette til neste trening, som jeg tror vil styrke forsvarsarbeidet.
Men nå over til kampen: Dette var utrolig bra, disse guttene slutter aldrig med å overraske meg slik som disse spiller nå så er det kun en ting som teller BSK G97 nemlig "SEIER". En annen ting som jeg synes er veldig bra er når vi har spillere på skade/sykelista så kommer det andre spillere ;som tar ansvar og utfører det de skal til punkt og prikke.
Nei jeg har ikke ord for hva jeg mener og hva jeg skal skrive annet enn at jeg er:

Utrolig stolt av laget.

Tom

Vi andre i lagledelsen slutter oss til dette  :-)

Assist/mål: Magnus 1/2, Mathias 2/9,Fredrik 0/4, Jens 0/6,Sebastian 0/1,Adrian 0/1

Redninger/mål : Herman H. 5/11, Peder E. 5/10

Vurdering : Adrian 3*,  Fredrik 2 *, Mathias 2*, Jens 1* og Peder E. 1*.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.